Дорпрофсож ПЗЗ
01034 м.Київ, вул. Лисенка, 6; (044) 234-04-31
Хронологія основних подій
ХРОНОЛОГІЯ ОСНОВНИХ ПОДІЙ
в історії дорожньої профспілкової організації Південно-західноі залізниці
1905 рік- Утворення Всеросійської спілки залізничників. квітень
1905 рік
травень
- На нелегальних зборах на ст.6оярка прийнято рішення про організацію Південно-Західного відділу спілки залізничників.
1905 рік
жовтень
- Київський страйковий комітет приймає рішення приступити до організації професійної спілки працівників Південно-Західних залізниць.
1905 рік
листопад
- Делегатський з’їзд у Жмеринці, утворення спілки робітників і службовців Південно-Західних залізниць
1906 рік
березень
- Царським урядом заборонена діяльність профспілок на залізницях, введення в дію \"Тимчасових правил про професійні спілки\".
1917 рік
лютий
- Тимчасовий уряд зняв обмеження у створені і діяльності профспілок.
1917 рік
квітень
- Перший з’їзд спілки залізничників Південно-Західної залізниці. Головою комітету обрано В.П. Грацова-Матвеееа.
1917 рік
червень
- ІІ делегатський з’їзд профспілки Південно-Західних залізниць, обрано головний дорожній комітет.
1917 рік
жовтень
- 111 делегатський з'їзд профспілки Південно-Західних залізниць, прийнято рішення про співуправління спілкою залізниць.
1918 рік
травень
- ІV-ий делегатський з’їзд Південно-Західноі залізниці. Прийнято статут профспілки. Головою дорожнього комітету обрано Г.Ю.Сосновського.
1919 рік
липень
- Почала виходити щотижнева газета залізниці \"Красный путь \" - \"Червоний шлях\".
1920 рік
липень
- ІІ-й Всеросійський з’їзд робітників і службовців залізничного транспорту прийняв рішення про утворення на залізницях Дорпрофсожів.
1920 рік
грудень
- V-й делегатський з’їзд працівників Південно-Західної залізниці, головою дорожнього комітету профспілки обрано Івана Йосиповича Чухманенко.
1921 рік
січень
- У Києві відкрито перший Український клуб залізничників, в якому вже 6 березня відбулася прем’єра опери П.І.Чайковського \"Евгеній Онегін\".
1922 рік
грудень
- Вийшов перший номер газети \"Эхо гудка\" - органа Дорпрофсожу Південно-Західної залізниці.
1923 рік
лютий
- Впроваджена перша нагорода профспілки залізничників - пам'ятний знак \"5-тиріччя профспілки залізничників\".
1924 рік
вересень
- Відбувся 1Х з'їзд профспілки працівників Південно-Західної залізниці. Головою Дорпрофсожу обрано Петра Евстафійовича Маловажного.
1924 рік
грудень
- Утворена хорова капела Південно-Західної залізниці. Першим керівником іі був Петро Григорович Гончаров.
1928 рік
грудень
- Головою Дорпрофсожу обрано П.А.Михайлова.
1931 рік
лютий
- Відбувся ХІІ з\"ізд профспілки залізниці. Головою дорожнього комітету обрано С.В.Вишинського. 1933 - 3'ізди не проводились і Дорпрофсож не переобирався. 1937р.р. Голови Дорпрофсожу призначались. Головами були в 1933-34р.р. А.О.Кудрянський, в 1934р.- А.М.Янковський, в 1935р.—Воробйов, 1935- 1937р.р. Л.М.Мелент'ев, 1937 — в.о.голови Савчук.
1933 рік
жовтень
- на залізниці почала виходити дорожня газета \"Рабочая газета\".
1936 рік
травень
- зі складу Південно-Західної залізниці виділяється Одеська залізниця.
1937 рік
вересень
Після майже восьмирічної перерви відбулося відновлення виборності профспілкових органів. Замість з’їздів на залізницях почали проводитись дорожні профспілкові конференції. На І-ій дорожній профспілковій конференції головою дорожнього комітету обрано Миколу Андрійовича Кащеева.
1940 рік
січень
- зі складу Південно-Західної залізниці виділяється Вінницька залізниця.
1940 рік
липень
- 19 липня 1940р. у рамках всесоюзного радіогляду самодіяльності залізничників була організована радіопередача концерту самодіяльних ryртків Південно-Західної залізниці. Честъ відкрити концерт була надана хору клубу ст.Жмеринка. Концерт тривав протягом однієї години.
1940 рік
вересень
На ІІІ-ій дорожній конференції головою Дорпрофсожу обрано Якова Борисовича Боголюбова.
1941 рік
червень
- 3 початком війни з фашистською Німеччиною залізничний транспорт переводиться на воєнний режим роботи. Військовий стан вводиться і на Південно-Західній залізниці.
1943 рік
листопад
- 29 листопада відбулося перше засідання дорожнього комітету профспілки після звільнення Києва від німецьких окупантів. Відновлення дорожньої профспілкової організації.
1944 рік
лиnень
- ІV-a (перша післявоенна) дорожня профспілкова конференція. Головою Дорпрофсожу обрано Миколу Андрійовича Кащеева. Профспілкова організація приймає активну участь у відновленні зруйнованого війною господарства.
1945 рік
вересень
- Художня самодіяльність залізниці за успішний виступ на республіканській олімпіаді відзначається Почесною грамотою.
1947 рік
березень
- на V-ій дорожній конференції головою Дорпрофсожу обрано Трофимова Михайла Володимировича.
1949 рік
жовтень
- Утворена об’єднана профспілкова організація Киівметробуду і включена до складу дорожньої профспілкової організації.
1951 рік
лютий
- На Пленумі Дорпрофсожу головою дорожнього комітету обрано Поповича Петра Андрійовича.
1952 рік
січень
- За активною участі Дорпрофсожу прийнято рішення про будівництво в Києві дитячої залізниці. І вже на передодні Дня залізничника 1 серпня по ній пройшов перший поїзд. Діти залізничників отримали можливість опановувати майбутні професії.
1953 рік
березень
- Вінницька залізниця включена до складу Південно-Західної залізниці.
1953 рік
жовтень
- На Пленумі Дорпрофсожу головою дорожнього комітету обрано Вотінова Івана Павловича.
1954 рік
серпень
Утворено Міністерство транспортного будівництва на базі будівельних організацій Міністерства шляхів сполучень з єдиною профспілкою залізничників і транспортних будівельників.
1956 рік
жовтень
- На ІІІ-му Пленумі Дорпрофсожу головою дорожнього комітету обрано Логвина Івана Михайловича.
1957 рік
червень
- Почала працювати дорожня база відпочинку в м.Євпаторія, яка сьогодні носить назву пансіонат- дитячий оздоровчий табір \"Променистий\".
1959 рік
березень
- Конотопський відділок Московсько-Київської залізниці включено до складу Південно-Західної залізниці. Утворена Конотопська територіальна профспілкова організація.
1960 рік
липень
- Утворена об’єднана профспілкова організація Київського метрополітену і включена до складу дорожньої профспілкової організації.
1971 рік
вересень
- Президія Верховної Ради Украіни затвердила \"Положення про права фабричного, заводського, місцевоrо комітету професійної спілки\".
1971 рік
грудень
- Відбулася XVIi-a Дорожня профспілкова конференція. Головою Дорпрофсожу обрано Дзюбенка Віталія Юхимовича.
1975 рік
червень
- Створено Київську міську організацію профспілок до складу якої включена дорожня профспілкова організація.
1979 рік
липень
- Прийнято постанову президії Дорпрофсожу про організацію Головної бібліотеки Дорпрофсожу.
1983 рік
вересень
- На Пленумі Дорпрофсожу головою дорожнього комітету обрано Возненко Федора Йосиповича.
1986 рік
квітень
- субота 26 квітня 1986 року, день катастрофи на Чорнобильській АЕС.
1988 рік
серпень
- На Пленумі Дорпрофсожу головою дорожнього комітету обрано Голованюка Миколу Олексійовича.
1989 рік
січень
- Дорожня профспілкова організація рішенням секретаріату всесоюзної ради професійних спілок підпорядковується ЦК профспілки.
1992 рік
січень
- 23 січня на І-ому Установчому з’їзді утворена профспілка залізничників і транспортних будівельників Украйни.
1995 рік
листопад
- На ІХ-му Пленумі Дорпрофсожу голоеою дорожнього комітету обрано Фурсу Анатолія Олексійовича.
1997 рік
липень
- Заснована відзнака галузевоі профспілки \"За заслуги перед профспілкою\" і \"3а активну роботу в профспілці\".
1997 рік
жовтень
- Створено прес-центр Дорпрофсожу.
1997 рік
листопад
- Вийшов у світ перший номер \"Вісника\" Дорпрофсожу.
1999 рік
вересень
- Прийнято Закон Украіни \"Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності\".
2001 рік
жовтень
- Ha XXVI дорожній профспілковій конференції головою Дорпрофсожу обрано на другий термін Анатолія Фурсу.
2003 рік
травень
- Утворена федерація профспілок транспортників України.
2004 рік
лютий
- За ініціативи дорожнього комітету започатковано \"День профспілки залізничників і транспортних будівельників України\" у першу неділю серпня місяця.
2005 рік
квітень
- Організація і участь в урочистостях з нагоди 100-річчя профспілкового руху на залізницях України.
 
© 2013-2015 Дорожній комітет профспілки залізничників і транспортних будівельників України Південно-Західної залізниці / розробка М ИВЦ ЮЗЖД