Із книги «100 років на захист трудящих. Історія профспілко вого руху залізничників і транспортних будівельників Украіни», видання 2005 року, за редакціею Ткачова В. М.— голови федерації профспілок транспортників України, голови Ради профспілки залізничників і транспортних будівельників України і Сінчака М. Г— першого заступника голови Ради профспілки залізничників і транспортних будівельників України.
 |
Чухманенко Іван Осипович (1886-1929), українець, із селян, освіта початкова, конторник, у профспілці залізничників з 1917р.; до 1919 р. меншовик, після 1919 р. вступив до РСДРП(б); на Установчому з’їзді Південно-Західних залізниць, у квітні 1917р., обраний товаришем голови Центрального Виконавчого Комітету профспілки робітників та Службовців Південно-Західних залізниць; на ІІ дорожньому з’їзді його обирають головою з’їзду і делегатом на Всеросійський Установчий з’їзд профспілки залізничників.
Чухманенко активно працював у комісії з’їзду з питань продовольства і від комісії виступив з доповіддю на пленарному засіданні з’їзду; його обирають членом Центрального Виконавчого Комітету (Викжель).
Чухманенко був одним з найактивніших членів Викжелю, особливо в бурхливі дні жовтня — листопада 1 91 7 р. На Надзвичайному Всеросійському з'ізді Чухманенко підтримав праву частину з’їзду і проголосував за передачу влади Установчим зборам. На початку 1918 р.Чухманенко повертається до Києва і активно працює над відновленням профспілки на Південно-Західних залізницях. На початку 1918 р. він увійшов до складу Тимчасового Головного Дорожнього Комітету, а в квітні на IV делегатському з’їзді його обирають до складу Головуючої колегії Головного Дорожнього Комітеry.
|
3 приходом гетьманської влади на Україну Чухманенко працює в підпіллі, допомагає проведенню заліз- ничного страйку. 1919р. він стае одним з перших голів Київського райпрофсожу. Ha IV делегатському дорожньому з’їзді в грудні 1 920р. його обирають головою дорпрофсожу Південно-Західних залізниць. На цьому посту він працює до 1924 р., потім його переводять на Далекий Схіц, де він Обирається головою Дальбюро профспілки залізничників. 1929 р. Чухманенко перейшов на господарську роботу.
 |
Маловажний Петро Евстафійович (1924-1928) 1901 р. н., почав працювати з 10-річного віку; з 1914 р. працює на залізниці: слюсарем, токарем, машиністом. У березні 1917р. вступив до партії, ; призначений головою Ревтрибуналу, а згодом - начальником ЧК Катерининської залізниці, 1920 р. очолив дорполіт залізниці. 1921 р. був обраний відповідальним секретарем, а з 1922 р. до
1 923р.- голова дорпрофсожу Катерининської
залізниці, з червня 1924 р.- голова дорпрофсожу Південно-Західної залізниці. 1928 р. був звільнений з посади, виїхав з Києва і працював в інших містах на різних посадах.
|
Михайлов Петро Апдріанович, 1892 р. н., росіянин, в партії з 1920 р., розпочав трудову діяльність робітником у депо станції Іловайськ Катерининськоі залізниці, потім конторником у цьому ж депо. 1921-
1922 рр.- обирається головою іловайського райпрофсожу; 1923 року Михайлов стає відповідальним секретарем Донецького дорпрофсожу, з 1929р. до 1931 р.- голова дорпрофсожу Південно-Західноі залізниці; з 1931 р. до 1933 р. працював завідувачем відділу в ЦК профспілки залізничників, з жовтня 1933 р. призначений начальником депо Москва-Ржевськ. 1935 р. виключений із партії, подальша доля не відома.
Вишинський Станіслав Іванович, 1895 р. н., поляк, із селян, працював 14 років токарем, член партії з 1919 р., у профспілці залізничників з 1917р., працював у Здолбунові, Варшаві, на Пермській залізниці; 1919-1920 рр.- служив у Червоній Армії політпрацівником; з 1924 р. до 1930 р.- на партійній і профспілковій роботі в місті Києві; з 1931 р. до 1932 р.- голова дорпрофсожу Південно-Західної залізниці, член президії ВУК.
Кодрянський Авраам Ілліч, народився 1899 р. на Київщині, єврей, працював робітником-вантажником, член парті'і з 1936 р.; у профспілці залізничників з 1 91 8 р., з 1925 р. до 1931 р.- на партійній і профспілковій роботі, з травня 1931 р.- в дорпрофсожі Південно- Західноі залізниці відповідальний секретар, з березня 1932р.- голова дорпрофсожу, у березні 1934р. переведений на роботу до Київського обкому КПУ.
 |
Янковський Авраам Менделевич (1902- 1937), єврей, з міщан міста Глухова Чернігівської губернії, навчався в Миколаєві в класичній гімназії. 1920 р. вступив у партію, з 1919 р. до1924 р.- на партійній роботі, з 1924 р. до 1930 р. служив в армії в політвідділі, 1931-1932 рр.-робота в партійних органах, 1932 -1934 рр. - секретар Коростенського райпарткому, у березні19З4р. обирається головою дорпрофсожу; у червні 1934 р. переведений до політвідділу залізниці, 1936 р. виключений із партії, заарештований, 1937р. засуджений, 1937р. розстріляний, у червні 1957 р. реабілітований.
|
Воробйов Віктор Григорович (1901-1938), росіянин, працював вісім років машиністом на Московсько-Курській залізниці; у партії з 1920 р., у профспілці залізничників з 1926 р.; освіта середня. 31919 р. до 1926 р. служив у Червоній Арміі; 1926 р. повернувся на залізницю; 1933 р. Воробйова обирають головою Бобринського райпрофсожу, а в березні 1934 р.- відповідальним секретарем дорпрофсожу Південно-Західної залізниці, у листопаді 1934р. на пленумі обирають головою дорпрофсожу, на початку 1936 р. звільнений з посади і переведений до будівельного залізничного технікуму, а згодом - у депо Дарниця. 1937 року виключений з партіі, заарештований, засуджений і в жовтні 1938 р. розстріляний. У березні 1958 р. реабілітований.
Мелентьев Л. М. На початку 1936р. на пленумі був обраний головою дорпрофсожу південно-Західної залізниці, у березні 1 937р. звільнений з роботи у зв'язку з переходом на іншу роботу в управління залізниці.
Савчук - заступник голови дорпрофсожу Південно-Західної залізниці, за постановою пленуму дорпрофсожу виконував обов'язки голови дорпрофсожу - з 20 квітня 1937 р. до вересня 1937р.
 |
Кащеев Микола Андрійович (1906-1983), народився в Юзовці, росіянин, з робітників; у партії з 1926 р., у профспілці залізничників з 1922 р., з 1916 р. до 1927р. працював на шахтах у Донбасі чорноробом, слюсарем, токарем; 1927-1930 рр. - служба в армії, потім працював секретарем комсомольської організації шахти, інструктором окрпрофради в Луганську, 1930-1932 рр. - робота у сільській місцевості Західно-Сибірського краю за направленням, де працював секретарем райкому комсомолу, парторгом МТС. Повернувшись на Донбас, 1932-1934 рр. працює на профспілковій і партійній роботі. 1934 р. закінчив курси парторгів у Москві і став працювати парторгом в дистанції колїі Шепетівського залізничного вузла; у вересні 1937 р. його обирають головою дорпрофсожу Південно-Західної залізниці. 1940 р. був направлений на навчання до Транспортноі академії міста Ленінград; у роки війни працював на Південно-Уральській залізниці. 3 липня 1944р. до березня 1947 р.- голова дорпрофсожу Південно-Західної залізниці, з 1947 р. до виходу на пенсію 1974 р. працював на різних посадах і підприємствах залізниці.
|
 |
Боголюбов Яків Борисович, 1898 р. н., з робітничої єврейської сім'ї; 1912-1917 рр. - працював різноробом на багатьох фабриках;
1918-1920 рр.- служба в лавах Червоноі Армії; 1921-1922 рр.- вантажник на автомобільному транспорті, 1923-1930 рр.- працював на різних виборних посадах у профспілкових організаціях, пізніше - у Робітничо-селянській інспекції, з 1932 р. до 1936 р. працює в Чернігівському райпрофсожі, у Козятинському місцевкомі; 1936 р. почав роботу в дорпрофсожі Південно-Західної залізниці; 1940 р. його обирають головою дорпрофсожу.
1942-1943 рр. - працює на Північно-Печорській залізниці, а 1943р. його знову обирають головою дорпрофсожу, де він працює до серпня 1944р.
|
 |
Трофимов Михайло Володимирович. Народився 1906 р. у сім’ї робітника в місті Златоусті, росіянин, учився в школі ФЗУ,
працював на різних робітничих посадах до 1927р., потім два роки на комсомольській роботі. 1929-1931 рр.— служба в Червоній Арміі;
з 19З1-1945 рр.— робота на різних партійних і господарських посадах на Південно-Уральській залізниці, 1945-1947рр.—секретар парткому на залізничному вузлі станції Київ- Пасажирський.
1947-1951 рр.— голова дорпрофсожу Південно-Західної залізниці, потім навчався в Ленінградському інститyті залізничного транспopтy, з 1954 р. працював технічним інспектором праці ЦК профспілки залізничників на Південно-Західній залізниці.
|
Попович Петро Андрійович — голова дорпрофсожу з лютого 1951 р. до жовтня 1953р.
Вотінов Іван Павлович — голова дорпрофсожу з жовтня 1 953р. до червня 1956 р.
 |
Логвін Іван Михайлович, 1905 р. н., украї- нець, родом з Білопольського району Сумської області, член партіі з 1928 р., освіта вища, закінчив МІІЗТ;
у 1923-1930рр.-завідувач клубу, вагона-клубу на станціях Ворожба і Конотоп, працівник дорпрофсожу Московсько- Київсько-Воронізько'і залізниці. По закінченні інСтитуту з 1935 р. до 1940 р. працював на різних посадах у Московській проектній конторі Наркомшляху;
з 1940 р. до 1947 р.—уповноважений комісіі партконтролю при ЦК ВКП(б) — у Смоленській області, Киргизіі, Саратовській області, Чуваській АРСР і Одеській області; 1947-1948 рр.— заступник завідувача відділу, інспектор ЦК КПУ, з 1948 р. до 1951 р.— заступник начальника Південно-Західного округу залізниць, 1951-1956рр.— заступник начальника залізниці;
1956р. обраний головою дорпрофсожу Південно-Західної залізниці. Після виходу на пенсію в грудні 1971 р. працював на різних посадах в управлінні залізниці.
|
 |
Дзюбенко Віталій Юхимович, 1930р. н., українець, родом із Балтського району Одеськоі області; 1953 р. закінчив ХІІТ;
1953-1955 рр.- працював на станціях Стрий, Лавочне Львівськоі залізниці, 1955-1956 рр.- на станції Пост- Волинський, у вантажній Службі Південно-Західної залізниці. 3 1961 р. до 1969 р.- інструктор ЦК КПУ, 1969-1971 рр.- завідувач відділу транспорту і зв'язку Київського обкому КПУ,
1971 р. був обраний головою дорпрофсожу Південно-Західної залізниці, 1983 р. перейшов на господарську роботу.
|
 |
Возненко Федір Йосипович, 1930 р. н., українець, освіта вища, закінчив ДІІТ, працював з 1954 р. на Свердловській залізниці на посадах майстра, заступника начальника дистанції колії,
з 1958 р. на Південно-Західній залізниці - на посадах начальника Коростенської дистанції колії, начальника вірділу колії, а потім із 1972 р. до 1976 р.- начальник служби колії; у 1977-1982 рр.- заступник начальника залізниці з безпеки руху;
1983-1988рр.-голова дорпрофсожу Південно-Західної залізниці, у 1989-1991 рр. - заступник начальника залізниці з безпеки руху, 1992-1993 рр. - заступник Генерального директора Укрзалізниці, з 1994 р. в Головному управлінні колійного господарства Укрзалізниці.
|
 |
Голованюк Микола Олексійович, 1938р. н., украінець, освіта вища, до служби в армії працював робітником; 1960-1965 рр.- навчався в ДІІТі, після закінчення інституту працював з 1966р. до1973р.у вагонному депо станції Жмеринка - майстром, головним механіком, головним інженером, з 1974 р. працюе в службі вагонного господарства залізниці, начальником
відділу, заступником начальника, головним інженером, з 1983 р. до 1988 р.- секретар парткому управління Південно-Західної залізниці,
з 1988р. до 1995р.- голова дорпрофсожу Південно-Західної залізниці.
1995 р. перейшов на господарську роботу в управління залізниці, де працював заступником начальника залізниці, заступником начальника вагонної служби.
Сьогодні працює головним технічним інспектором праці Ради профспілки на Південно-Західній залізниці.
|
 |
Фурса Анатолій Олексійович, 1945 р. н., українець, освіта вища, юрист, після служби в армії і по закінченні електромеханічного технікуму залізничного транспорту 1969 р. почав працювати помічником машиніста в депо Дарниця, з 1977 Р.
до 1983 р. працював секретарем парткому локомотивного депо, а з 1983 р. до 1987 р.- секретарем парткому Дарницького залізничного вузла,
1987 р. був обраний головою райпрофсожу Киівського відділку
з 1995 до 2013 р. голова дорпрофсожу Південно-Західноії залізниці.
|
 |
Логошняк Орест Михайлович, 1945 р.н., українець, освіта вища, розпачав трудову діяльність на залізничному транспорті колійним робочим;
з 1988 року обраний головю об'єданої профспілкової організації лінійних станцій Київської дирекції залізничних перевезень;
з 1995 обраний головю Київської територіальної профспілкової організації.
з 2013 р. по 2019р. - голова Дорпрофсожу Південно-Західноії залізниці.
|
 |
Лозко Олександр Михайлович
з травня 2019р. - голова Дорпрофсожу Південно-Західної залізниці
|
|